برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه دهه کرامت 

برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی ویژه دهه کرامت 

تاریخ انتشار : ۲ تير ۱۳۹۹
حسین زارع گفت: امسال برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند بنابراین در نظر داریم مسابقه مجازی کتابخوانی برگرفته از زندگی نامه حضرت معصومه (س) را برگزار کنیم.

«حسین زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امسال برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند بنابراین در نظر داریم مسابقه مجازی کتابخوانی برگرفته از زندگی نامه حضرت معصومه (س) را برگزار کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج افزود: این مسابقه با هدف آشنایی قشر نوجوان و جوان با شخصیت و سیره حضرت معصومه (س) برگزار می شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا می شود.

وی در خصوص نحوه برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی، بیان کرد: در همین راستا علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید زندگی نامه این بانوی کریمه را مطالعه کرده و سپس بهترین برداشت خود را از این خوانش برای ما در گروه مجازی کانون در واتس آپ ارسال کنند.

زارع ابراز کرد: همچنین قصد داریم جشن تکلیفی برای دختران ۹ ساله برگزار کنیم البته این جشن نیز به صورت خانگی و مجازی برگزار می شود به این صورت که خانواده ها تصاویری از جشن های خانگی که برای دختران ۹ ساله خود گرفته اند را برای ما ارسال می کنند.

مدیر کانون فرهنگی هنری باقرالعلوم روستای ریگ سلمی قلعه گنج اظهار کرد: از دیگر برنامه های کانون، جلب کمک های خیرین و مردمی برای خرید سبدهای غذایی است تا بتوانیم در راستای طرح اطعام کریمانه این سبدهای غذایی در بین نیازمندان توزیع کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که مسجد در حال تعمیر است بنابراین امکان فضا سازی مسجد متناسب با دهه کرامت نیست اما سعی می کنیم از طریق فضای مجازی بزرگداشت این دهه را برگزار کنیم.
 

پایان پیام/ 586